close
Have a nice day

http://www.youtube.com/watch?v=UheKmPY1mNw

Have a nice day 得意的一天BonJovi 邦喬飛合唱團

Why, you wanna tell me how to live my life?
為什麼你想教我怎麼過日子
Who are you to tell me if it's black or white?
你哪位?想跟我說什麼大道理?(憑什麼要你來告訴我是非黑白)
Mama, can you hear me? Try to understand
老媽 我有疑問 我想知道
Is innocence the difference between a boy and a man
當男孩不再單純就變成男人了嗎?
My daddy lived the lie, it's just the price that he paid
老爸的一生是個謊言,白白的付出
Sacrificed his life, just slaving away
犧牲了一輩子,苦了一世人

*Oh, if there's one thing I hang onto
喔!如果雙手可以握住什麼
That gets me through the night
讓我熬過黑夜
I ain't gonna do what I don't want to
我沒辦法違背良心(我就不會做我不想做的事)
I'm gonna live my life
我的人生我來過(我要掌握自己的人生)
Shining like a diamond, rolling with the dice
跟鑽石一起閃耀(像鑽石一樣閃耀),跟骰子一起滾動
Standing on the ledge, show the wind how to fly
站在驚險的最高點,帶領風一起飛翔

When the world gets in my face
當全世界襲面而來(當我面對全世界時)
I say, Have a nice day
我說:真是得意的一天(真是美好的一天)
Have a nice day
得意的一天(真是美好的一天)

Take a look around you, nothings what it seems
看看你的四週,了解什麼叫做現實
We're living in a broken home of hopes and dreams
這是什麼家,早就沒有希望跟夢想(我們正處在希望與夢想破碎的家園)
Let me be the first to shake a helping hand
我願意第一個伸出手(我願意第一個伸出援手)
Anybody, brave enough to take a stand
每一個人都給我站出來(任何有勇氣的人都應站出來)
I knocked on every door, on every dead end street
我的手要敲醒每個門,每條大街小巷
Looking for forgiveness
一步一腳印(尋求寬恕)
What's left to believe? (*)
把信心留在心底

Oh, if there's one thing I hang onto
噢!如果雙手可以抓住什麼
It gets me through the night
讓我熬過黑夜
I ain't gonna do what I don't want to
我沒辦法違背良心
I'm gonna live my life
我的人生我來過
Shining like a diamond, rolling with the dice
跟鑽石一起閃耀,跟骰子一起滾動
Standing on the ledge, show the wind how to fly
站在驚險的最高點,帶領風一起飛翔
When the world gets in my face
當全世界襲面而來
I say, Have a nice day
我說:真是得意的一天
Have a nice day
得意的一天
Have a nice day
得意的一天
Have a nice day
得意的一天

When The world keeps trying, to drag me down
當全世界對付我,想推倒我
I've gotta raise my hands, gonna stand my ground
我會舉起雙手越挫越勇
I say, Have a nice day
我說:真是得意的一天
Have a nice day
得意的一天
Have a nice day
得意的一天
arrow
arrow
    全站熱搜

    菲 人 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()